15 Haziran 2015 Pazartesi

Garnier Arındırıcı Tonik (Karma ve Yağlı Ciltler) II Kupakızınınmakyajı


Garnier Arındırıcı Tonik (Karma ve Yağlı Ciltler) II Kupakızınınmakyajı

Ben geri döndüüüm (: Yaşasın, çok özlemiştim blog yazmayı. Şimdi kaldığımız yerden devam edelim (:

Bugün bir tonik incelemesi yapacağız. Garnier' in karma ve yağlı ciltler için olan arındırıcı toniği...
Tonik yeşil çay ve arındırıcı moringa özleri içeriyor. Gözenekleri temizleyip cildi matlaştırdığını iddia ediyor. Paraben içermiyor. Ve hassas ciltlerin kullanımına uygun olduğu belirtilmiş.

Daha önce eki ambalaja sahip toniklerden hassas ciltler için olan mavi renklisini kullanmıştım. Onun üzerinde parfüm içermez yazıyordu. Bu toniğin şişesinde ise öyle bir ibare yer almadığından içeriğine baktım. Ve hem parfüm hem de alkol içerdiğini gördüm. Alkol ve parfüm içeren bir ürünün nasıl hassas ciltlerin kullanımına uygun olacağını da anlamadım.


Yine de denemek için bir pamuğa döküp yüzüme uyguladım. Ve resmen yüzümü cayır cayır yaktı, kuruttu ve gerdi. 2 kez daha kullandım ama baktım olacak gibi değil. Artık kullanmıyorum ve sadece evde Fix+ yapmak için saklıyorum. Hatta onun için bile kullanmasam mı acaba ?

Eski ambalajlı olanların yeşilini de kullanmıştım detoks etkili olanı. Hatta şuradaki Bitenler yazımda da bahsetmiştim. Onda böyle bir etki görmememe rağmen yenilenmiş ambalajda neden böyle bir şey oldu anlamadım. Kötü yönde bir yenilenme olmuş maalesef.


Esasında aklımda Neutrogena'nın alkolsüz toniğini almak vardı ama bunun fiyatı daha uygun olunca bunu almayı tercih ettim. Keşke almasaymışım.

 Alkol içeren tonikleri kesinlikle kullanmanızı önermiyorum. Her kullanımda cildimizin altındaki besleyici yağların bulunduğu yağ tabakasını eritiyor. Ve bu da cildimizin kurumasına neden oluyor. Ama sağlıksız bir kuruma bu. Cilt elastikiyetini kaybediyor ve sarkmaya, kırışmaya daha da meyilli hale geliyor. O yüzden mümkün olduğunca alkolsüz tonikleri seçmeye çalışın.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Gününüz güzel geçsin (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder