14 Şubat 2015 Cumartesi

Toni&Guy Nemlendirici ve Parlaklık Veren Sprey II Kupakızınınmakyajı

Toni&Guy Nemlendirici ve Parlaklık Veren Sprey

Herkese yeniden merhaba !
Bugünün yazısı Toni&Guy Nemlendirici ve Parlaklık Veren Sprey ile ilgili yorumlarım olacak.

Benim saçlarım kuru ve hep elektriklenirler. Gün içinde saçlarıma nem verip elektriklenmeyi önleyecek bir ürün arıyordum. Parlaklık konusunda pek de yardıma ihtiyacım yoktu ama biraz daha parlaklıktan zarar gelmez diye düşündüm (:

Gratis' te %30 indirimden aldım bu ürünü. Boyutu 150mL. Aralık sonunda almıştım yani 2 aydır kullanıyorum denilebilir. Şimdiden elime hafif gelmeye başladı. Çünkü her gün kullanıyorum.

Toni&Guy Nemlendirici ve Parlaklık Veren Sprey


Her gün kullanmamdan da anlaşılacağı gibi ben bu ürünü sevdim. Gün içinde saçlarımın elektriklenmesini kontrol altına alıyor ama tam olarak hiç elektriklenmiyor diyemem. Ama bana yeterli geliyor. Parlaklık vermesi, nemlendirme etkisinden çok daha yoğun ve daha çok parlaklık isteyenlere önerebileceğim bir ürün. Saçınıza sıktığınızda üstünü jelatinimsi bir şeyle kaplamışsınız gibi bir görüntü veriyor ve bu parlak görünümü sağlıyor. Gün içinde de bu etkisini benim saçlarımda hiç kaybetmedi. Ancak saçlarınız üst kısımlarına yani tepelere çok getirmemenizi öneririm çünkü bu parlaklığı sağlayan o yapı biraz yağ kıvamlı. Tepelere ürün gelir ve üstünden tararsam sanki saçlarım çok yağlıymış da taramışım ve çizgi çizgi tarak izi kalmış gibi bir görüntü oluyor. Başta bu görüntüden korktum ama bir kaç dakika sonra o görüntü düzeliyor. Siz yine de tepelere sıkmamaya özen gösterin. Ve gün içinde saçımda ağırlık yapmadı. 


Toni&Guy Nemlendirici ve Parlaklık Veren Sprey


Toni&Guy Nemlendirici ve Parlaklık Veren Sprey

Benim için bu ürünün kötü yönleri:
 -Boyutu biraz daha büyük olabilirdi. 2 aydır kullanıyor olmama rağmen bitmek üzere.
  -Fiyat/Performans olarak orta düzeyde buldum. 

Saçta ağırlık yapmaması güzel. Nemlendirme özelliği yeterli. Parlaklık arıyorsanız dediğim gibi sonuç gerçekten çok iyi. Sonuç olarak; benim için olmazsa olmaz değil ama görevini yerine getiren güzel bir ürün. Eğer saç ürünlerine para vermekten çekinmiyorsanız almanızı öneririm. Denemek isteyenler olursa da indirim zamanı bir bakabilirler. İndirimsiz fiyatı 40 TL. Ben indirimde 27 TL' ye almıştım.

Sizin ürünle ilgili yorumlarınız neler ? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim (: Genel olarak blogumla ve benimle ilgili de yorumlarınızı da çok merak ediyorum bunları da yazarsanız sevinirim (: Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun (:
Gününüz güzel geçsin. -xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder