9 Nisan 2015 Perşembe

Pure Beauty CC Krem ve Maybelline Dream Pure BB Krem Yorumlarım II Kupakızınınmakyajı


Pure Beauty CC Krem ve Maybelline Dream Pure BB Krem

Herkese merhaba, yeniden hoş geldiniz.
Öncelikle vize haftamda olduğum için blogda bir hafta kadar yeni yazı olmayacak. Ama bu bir haftadan sonra bomba gibi döneceğim, söz.
Bugün benim uzun zamandır birlikte yani karıştırarak kullandığım iki ten ürününden bahsedeceğim. Pure Beauty CC Krem ve Maybelline Dream Pure BB Krem.

                           Pure Beauty CC KremPure Beauty CC Krem

Ben önce ürünleri tek tek incelemek ve yorumlarımı paylaşmak istiyorum.
Pure Beauty' nin bu CC Kremi' ni, Watsonslarda bulabilirsiniz. Ben 1 yıl önce bloglarda çok beğenildiğini görünce almıştım. 8 ay boyunca neredeyse her gün bu ürünü kullandım. Ama bitmedi. 40 ml ürün bulunuyor içerisinde. Gayet bereketli yani ve az miktarda ürün yeterli oluyor. Yeterli gelmezse üst üste uygulama yapmanıza da izin veren bir ürün. Katman katman göstermiyor. Cildi aydınlık gösteren bir yapısı var. Işığı yansıtma özelliği çok hoşuma gidiyor. Hafif ıslak (dewy) görüntü de veriyor.
Bana göre bu cc kremin tek kötü yanı içinde bulunan sim parçacıkları. Gün ışığında çok fazla değil ama özellikle yapay ışıkta yüzünüzü her oynatışınızda parıl parıl parlıyorlar. Simli görüntüleri seviyorsanız seversiniz ama ben pek hoşlanmıyorum. Son zamanlarda iyi mi karıştırıyorum ne yapıyorum anlayamadım ama bu simler çok çok daha az görünür olmaya başladılar. Ki bu da benim için süper bişey.
Tek başına kullandığınızda hafif pudralı bir yapısı olduğu için pudraya çok fazla ihtiyaç duymuyorsunuz. Ben yine de karma ciltli olduğum için T bölgemi pudralıyorum. Nemlendirme özelliğinden dolayı da hiç bir kurutma yapmadı benim yüzümde.
Kapatıcılığı orta düzeyde. Çok az değil. Bence bir CC kreme göre biraz yüksek. Cilt tonunu güzel eşitliyor. Kalıcılık konusunda başarılıydı ancak son uygulamamda 3-4 saat yüzümde kaldığı halde pek kalıcı olmadı. Nedeni konusunda bir fikrim yok, anlayamadım.

Maybelline Dream Pure BB KremMaybelline Dream Pure BB Krem

Gelelim Maybelline Dream Pure BB Krem' e. Gratis' ten yılbaşı indiriminde almıştım.
Yağsız olması çok iyi. Duruşunu da ben çok beğeniyorum. Çok doğal duruyor ve yüzüme dokunduğumda bir şey sürmüşüm gibi hissettirmiyor. Hafif olması ve rahatlık sağlaması da ayrıca hoşuma gitti.
Cilt rengini eşitlemekte başarılı. Kapatıcılığı yine orta düzeyde. Üst üste uygulama yapmanıza imkan sağlıyor. Kalıcılığı çok iyi. Bitişi parlak ya da pudralı değil. Saten diyebilirim belki. Uyguladıktan sonra T bölgemden pudrayla geçme ihtiyacı hissediyorum ben.  
Aslında ben bir ton koyusunu almak istiyordum. Çünkü o daha sarı/bej alt tonluydu. Şu an kullanmakta olduğum Light rengi ise pembe alt tonlu. O renk kalmadığı için bunu almak durumunda kaldım. Bu da fazla pembe durdu. Pembeliği kırmak için aklıma CC kremle karıştırmak geldi.

Pure Beauty CC Krem ve Maybelline Dream Pure BB Krem

Renklerini,duruşlarını buradan görebilirsiniz. Birinin sarı alt tonlu, ışıltılı ve pudralı oluşu ve diğerinin doğal duruşu ve hafifliği bence çok güzel uyum sağladı. Artık her gün ikisini karıştırarak kullanıyorum. Yazısını 2015 Kış Favorilerim'de yazdığım Real Techniques Expert Face Brush ile yüzüme yayıyorum. Kalıcılık ve kapatıcılık biraz daha yükseliyor haliyle. Ama bu benim için bir sorun değil. Pure Beauty' nin bitmeye halen niyeti yok ancak 30 ml olmasına rağmen Maybelline bayağı bereketsiz çıktı. Artık ürünü tüpün içerisinden çıkarmakta zorlanıyorum.

Sizin bu şekilde karıştırıp kullanmayı daha çok sevdiğiniz ürünler var mı ?
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Gününüz güzel geçsin (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder