24 Nisan 2015 Cuma

Hask Keratin Protein Saç Kremi Yorumlarım II Kupakızınınmakyajı


Hask Keratin Protein Saç Kremi

Merhabalar. Bugün sizlere yeni gözdem olan Hask markasına ait keratin proteini içeren saç bakım kreminden bahsedeceğim.

Şurada yazdığım alışveriş yazısında satın aldığımı belirtmiştim. Ve o günden itibaren her hafta kullandım diyebilirim. Bu ürünü satın alma amacım uçuşmayı önleme vaadinin olmasıydı. Her ne kadar bu tarz şeylere inanmasam da, fiyatı uygun olduğundan bir şey kaybetmem diye düşünüp aldım.

Ürünün arkasında bol miktarda uygulamanız ve 5-10 dakika bekletmeniz gerektiği yazıyor. Ben, saçlarımı çok yumuşatmasın diye yaklaşık 5 dakika bekletip duruluyorum. Ve gerçekten bol miktarda uygulamanız gerekiyor. Size yeterli gelen bir miktarı uyguladığınızda aldığınız sonuçla, yoğun miktarda uyguladığınız zaman aldığınız sonuç aynı olmuyor. Vaat ettiklerini ancak yazıldığı gibi bol miktarda uyguladığınız zaman yerine getirebiliyor.

Benim saçlarım ince telli ve düz. Bu saç kremi de zayıf ve hasar görmüş saçlar için. Saçlarınızı yumuşatmayı ve pürüzsüz bir görüntü vermeyi vaat ediyor. Benim deneyimlerime göre; tavsiye edildiği gibi uyguladığınız takdirde vaatlerini yerine getiriyor. Bir ürünü sevmem için iki şartım vardır; vaatlerini yerine getiriyor olması ve etkisinin bir günlük olmaması. Bu ürün her ikisini de sağladı. Gerçekten saçlarımın elektriklenmesinden ve uçuşup durmasından o kadar rahatsızdım ki. Ve hiçbir şekilde engelleyemiyordum. Ama bu saç kremiyle saçlarımda gün içinde sıfıra yakın elektriklenme oluyor diyebilirim. Sadece uyguladığım gün değil, sonraki üç gün de etkisini görebiliyorum.

Ama sevmediğim bir kaç özelliği de var tabii ki. En önemlisi paketlemesi... Ben ilk gördüğümde seyahat boyu ya da deneme boyu gibi bir şey olduğunu düşünmüştüm. Sonradan Gratis' te şampuanlarını da görünce hemen etrafıma bakınmaya başladım 'kesin buralarda saç kremi de vardır' diyerek. Ancak gördüğüm saç kremleri de aynen bu pakete sahipti. Kullanım açısından rahatlık sağlamıyor. Normal şampuan şişesi gibi şişelerde ya da pompalı bir paketi olsa daha iyi olurdu bence. Ürünün miktarını ayarlayamadığım gibi kullandıktan sonra muhafaza ederken de zorlanıyorum.

İkinci sevmediğim özelliği ise miktarı. Dediğim gibi zaten paketinden dolayı ürün miktarını kontrol edemiyorsunuz ve fazlaca kullanmış oluyorsunuz. Bir de bunu yanında paket içindeki miktar az olunca ancak 4-5 kullanımlık bir saç kremi almış oluyorsunuz. Ki bu da saçlarını sık yıkayanlar ve her seferinde de saç kremi kullananlar için büyük bir dezavantaj.

Ben yine de almaya devam edeceğim. Belki yine Gratislerde bulabileceğiniz seyahat için olan şişelerden alıp bunların içine koyup kullanabiliriz. Daha iyi olabilir. Ama yine de 'Sevgili Hask, lütfen bu ürünün paketlemesini değiştirin, normalleştirin, lütfen.' 


Hepinize okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Gününüz güzel geçsin. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder