3 Mayıs 2015 Pazar

Aknetrent Günlüğüm -2- II Kupakızınınmakyajı



Merhabalar (:
Biraz gecikmeli de olsa bugün size Aknetrent Günlüğüm' ün ikinci yazısını yazıyorum.

İlacı toplam 6 ay kullanmam gerekiyor. Ve ben 4. ayı bitirdim. Sadece iki ay kaldı bitmesine çok şükür (:

İlk 3 ayımı nasıl geçirdiğimi merak ediyorsanız Aknetrent Günlüğüm -1- yazımı okuyabilirsiniz.

Ellerimde egzama çıktığından bahsetmiştim. Tek büyük sorunum bu, çok şükür. Ellerimin üstündeki kırmızılıklar büyük oranda geçti ama bileklerimden dirseklerime kadar olan kısımda halen devam ediyor. Dermovate merhem kullanıyordum kahverengi paketli olandan. Ama bir süre kullandıktan sonra daha da kırmızılaştırıp kaşındırdığını fark ettim. Doktorum da bana bir nemlendirici verdi. Şimdi önce nemlendiriciyi sürüp emilmesini bekledikten sonra merhemi uyguluyorum ve daha mutluyum. Nemlendiricinin adı Excipial LİPO Emülsiyon merak edenler varsa.

Dudaklarım kurumaya aynen devam ediyor. Tek çözüm bol nemlendirici. Ve sakın benim -maalesef- yaptığım gibi kurumuş derilerinizi koparmayın. Daha kötü oluyor.

Burnum kanamaya devam ediyor. Bunların dışında bir sorunum yok.

Sabah ve akşam 20' şer mg olmak üzere günde 40 mg ilaç alıyorum.

Sivilcelerim bayağı azaldı. Şu an sağ yanağımda hiç yok. Sol yanağımdaki deri altında hissedebildiğim 3 sivilcenin üçü de aynı anda çıktı. Önce çıkıp hızlıca kuruyup bir daha da inşallah gelmemek üzere gidiyorlar (:

Her gün her gün ilaç almaktan artık bıkmış olabilirim. Biteceği günü iple çekiyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım yararlı olmuştur.
Gününüz güzel geçsin. (:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder