13 Şubat 2015 Cuma

Parfumevi.com.tr Alışverişim II Kupakızınınmakyajı

Parfumevi.com.tr Alisverisim

Herkese merhaba !
Parfümlere karşı bir takıntım var. Herhalde para kazanıyor olsam tüm paramı parfümlere yatırırdım. Tabii bir de saatlere... Parfumevi.com.tr' den 5 adet parfümden oluşan bir alış veriş yaptım. Alış veriş için bu siteyi seçmemin nedeni ise herkesten duyduğum ve sitede okuduğum "orijinalinin neredeyse aynısı, kalıcılığı süper, alkol kokusu yok, açık parfümlerin en iyisi" şeklindeki yorumlardı.

Dolum parfümdense orijinalini kullanmayı tercih ederim ama orijinallerin fiyatı benim öğrenci bütçeme fazla gelince mecburen açık parfümlere yöneliyorum. Ama size tavsiyem mümkün olduğunca tercihinizi orijinalden yana kullanmanız. Her şeyde... 

Gelelim sitenin nasıl işlediğine. Siteye ilk girdiğinizde orijinal parfümler ve fiyatları karşınıza çıkıyor. Ve istediğiniz parfüme tıkladığınızda seçtiğiniz parfümün stokta olmadığını söyleyip sizi o parfümün benzerine -similar- , açık olana yönlendiriyor. Bütün parfümlere orijinaline benzer isimler de verilmiş. Boyutları 50ml. Parfümlerin fiyatı 10 TL olarak görünüyor ama KDV de eklenince 11,80 TL 'ye geliyor. Kapıda ödeme seçeneği de mevcut. Ve 50 TL üzeri alış verişlerinizde kargo bedava.

Parfumevi.com.tr Alisverisim

Kargonun hızlı olduğunu da çoğu yorumda okumuştum. Benim siparişim 3 gün içinde elime ulaştı. Pazar akşamı sipariş vermiştim. Çarşamba öğlen elimdeydi. Ürünler hiçbir hasar görmeden bana ulaştılar. Kargo için 2 seçenek var; Ups Kargo ve Yurtiçi Kargo. Ama 50 TL ve üzerine sadece Ups Kargo' da ücretsiz oluyor. 

Parfumevi.com.tr Alisverisim

Evet dediğim gibi 5 adet parfüm sipariş etmiştim. Bunlar (orijinal isimleriyle, fotoğrafta önden arkaya doğru); Gucci Rush, Chloé Eau De Parfume, YSL Manifesto, Nina Ricci Nina ve Lady Million. Bu beş parfümden dördünün kokusunu bilerek istedim. Ve birinde de risk alarak adını çok duyduğum ama hiç koklamadığım bir kokuyu sipariş ettim.Yani Nina Ricci Nina...

Yorumlarıma gelecek olursak...
RUSTIC-MOD (Gucci Rush): En hayal kırıklığına uğradığım kokuydu. Orijinalinde şeftali, vanilya, yasemin... gibi kokular olmasına rağmen ben bu parfümde badem kokusu aldım (: Bademin nasıl bir kokusu olur ? (: Ben de bilemiyorum ama her koklayışımda badem geliyor aklıma (: Sonuç hayal kırıklığı ve pek de bir şeye benzetemediğim bir koku. Ama kalıcı.
CLERK (Chloé): Tam olarak aynısı değil tabii ki ama gerçekten benziyor. Tam anlamıyla temizlik artı çiçek kokusu. Temizlikten sonra kırlara çıkmış çiçeklerin içine uzanmış gibi (: Ama orijinalinde temizlik kokusu baskınken bunda çiçeksi kokular daha kalıcı oluyor. Gerçekten çok sevdim genç kızların da hepsine öneririm (: Kalıcılığı ortanın üstünde.
MANILLA (YSL Manifesto): Beş parfümü alma sebebim. Aslında sadece Manifesto' yu alacaktım ama, kısmet... (: Orijinale çok yakın ayrıca kalıcı. Yani amaca ulaştım (: Başta hafif bir alkol kokusu oluyor ama 5 saniyede geçiyor. Vanilyalı bir koku bir de ne olduğunu bilemediğim ama vanilyanın kokusunu çok güzel dengeleyen ve vanilyaya çok yakışmış bir koku daha var. Tonka fasulyesi olduğunu düşünüyorum notalarına baktığımda. Çok seksi bir parfüm. Özel günlerin baş tacı olacaktır.
NITROGEN (Nina Ricci Nina): Pişman olmayacağımı biliyordum (: Mükemmel bir harman. Misket limon ve elma kokusu ! Limonlu bir sakız var sanırım First' ün aynı onun gibi kokuyor. Kalıcılığı, duruşu, kokusu her şeyine bayıldım artık hep benimle olacak inşallah (: Orijinalini hiç denemedim o yüzden benziyor ya da benzemiyor diye bir kıyaslama yapamayacağım.
TRILLION LADY (Lady Million): İlk sıktığımda yoğun bir alkol kokusu... Ama 1 dakika içinde çok modern bir kokuya dönüşüyor. Uuu güzeeell... 10 dakikaya kalmadan bir baş ağrısı... Bu koku nereden geliyor ? Bileğimi kokladığım an hayal kırıklığı... Tütün kolonyası ! Evet resmen böyle kokuyor :( Nefret ederim ve başımı ağrıtır. Migrenimi tetikler. 2.hayal kırıklığı... Yani o ilk dakikadan sonrası evet Lady Million' a "benziyor" ama sonrası ı ııh, tarz deyılsın. Kalıcılığı ise bi hayli yüksek maşallah buram buram gün boyu...

Parfumevi.com.tr Alisverisim

Yani bir özet geçecek olursak;
-Kalıcılık, tamam.
-Benzerlik, evet ama "aynısı" değil.
-Alkol kokusu, az da olsa bazısında var.
-Koku geçişi, kesinlikle var.
-Fiyat/Performans, alınası.
-Paketleme, ben beğendim.

Bir de iki tane tester gelmişti. Ama ikisini de beğenemedim maalesef. 
Birisi Bvlgari Aqva Amara (AKKO AMMAN): Erkek parfümü. Başta güzel aslında akuatik kokular içeriyor ama sonradan biraz ağırlaşıyor gibi geldi bana. Tabii bir de erkekte denemek lazım (:
Diğeri Michael Kors Glam Jasmin (MIGELINA JASMIN) : Lady Million' a benzer bir koku aldım. Yani tütün kolonyası gibi ama biraz daha hafif. Orijinallerine baktığımda ikisinde de yasemin kokusu olduğunu gördüm. Zaten Michael Kors tamamen yaseminli adından da anlaşıldığı gibi. Yaseminin nasıl bir kokusu olduğunu bilmiyordum ama demek ki tütün kolonyasına yakınmış ve ben pek sevemedim (:

 Benim alış verişim bu şekildeydi. Beşte üç yaparak kârlı çıktığımı düşünüyorum (: Siz daha önce bu siteden alış veriş yaptınız mı ? Neler aldınız ? Nelerden memnun kaldınız, nelerden kalmadınız ? Yorum kısmına bekliyorum. Okuduğunuz ve vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Umarım sıkıcı bir yazı olmamıştır. Gününüz güzel geçsin, görüşmek üzere... (: -xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder