20 Nisan 2015 Pazartesi

Bitenler #1 II Kupakızınınmakyajı


Bitenler #1

Vizeler bittii ((: Ben de geri döndüm.
Tabi bu süre içinde bitenlerim de bayağı birikti. Hemen başlayalım bence. Bol miktarda nemlendirici içerir.
Keyifli okumalar...

Bitenler #1

4 yıldır 8x4' ün deodorant parfümlerini kullanıyorum. Terlemeyi engellemeden kötü kokuyu yok ediyor. Beni hiç yarı yolda bırakmadı. Ancak ter kokusunu önlemedeki en önemli etken koltuk altımızı temiz tutmaktır. Temiz olmazsa bu deodorantlar pek işe yaramayacaktır. Pudrasız oluşu da benim hoşuma gidiyor. Çünkü hem pudralı deodorantlar koltuk altımda alerji yapıyor hem de terleyince giysinize beyaz lekeler bırakıyor. Kokuları da çok güzel. Yenisi beni bekliyor.

Bitenler #1

Taze ve ferah bir his veriyor sadece. Onun dışında sıradan bir tonik. İçeriği daha temiz bir şey almanızı öneririm.

Bitenler #1

İkisini de çok sevdim. Loreal' i bitireli 3 ay olacak. Karma ve normal ciltler için yeterli olsa da kuru cildime çok iyi gelmedi. Garnier' i kuruyan cildim için daha çok sevdim.

Bitenler #1

Bunun hakkında bir şey yazmama gerek yok. Burada bahsetmiştim. Okumak isterseniz okuyabilirsiniz.

Bitenler #1

Med Plus ve Baby Lips olmazsa olmazlarım. İkisinden de yine burada bahsetmiştim. Neutrogena' nın lip balmını ise burada yazmıştım. Blistex Classic ise çok güzel kokusu olan ve nemlendirmesi gayet iyi olan bir lip balmdı ancak gerek duymadığım için artık almıyorum. Med Plus' ın da kavanozda olanını tercih ediyorum. Stick formda olanının yapısı biraz kalın olduğundan dudağımın ortasında birikme yapıyor ve bu hiç hoş bir his değil.

Bitenler #1

Dalan' ın el kremini yine yeni yeniden burada yazmıştım (: Hametan, doktorun verdiği bir krem. Gece yatarken dudaklarım bembeyaz olana kadar sürüp öyle yatıyorum. Sabah hala emilmemiş oluyor. Ancak yetiyor işte bana (:

Bitenler #1

Ve tabii ki Benri makyaj temizleme pamuğu. Göz makyajımı çıkarmak için disk olanları, yüz makyajım içinse kare olanları kullanıyorum.

Sizin bitirdiğiniz ürünler neler ?
Okuduğunuz için çok teşekkürler.
Gününüz güzel geçsin (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder