11 Şubat 2015 Çarşamba

Merhaba ! (: II Kupakızınınmakyajı




Herkese merhaba, bloguma hoş geldiniz (:
Ben de hoş buldum. (:


          İsmim Ayşenur. 19 yaşındayım. Blogu açma amacım yazmayı seviyor olmam ve biraz da makyaj merakım. Şu an hiçbir şey bir düzende değil. Yazılarımı günlük yazabilir miyim onu bile bilmiyorum. Blogun hiçbir kişiselliği yok. Biraz kurcalayıp çözmem gerekecek. Bu biraz vakit alabilir ama zamanla her şey rayına oturacaktır (:

          Peki bu blogda neler olacak biraz da bundan bahsedeyim; tabii ki makyaj olacak (: Ürün yorumları, alışveriş yazıları, favorilerim, bitenler, hediyeler, çekilişler, saç bakımı, belki mekân önerileri... Ara sıra moda... Spor, yemek ve hatta hayata dair bazı şeyler de paylaşmayı istiyorum. Planlar güzel, planlar hoş inşallah gerçekleştirebiliriz. 
          
         Bu yoldaki en büyük destekçilerim sizler olacaksınız. Sizden tek isteğim yorum bırakmanız. Beğendiğiniz, beğenmediğiniz, isteğiniz, şikâyetiniz ne varsa bana yazın. Yazın ki ben de farkında olayım ve planlamamı bunlara göre yapayım.

        Sanırım giriş kısmını başarıyla geçebildim. Kendimi anlattım, amacımı, araçları... Burası tamamdır (:

        Yarın kısmetse ilk -ya da ikinci- postumu yayınlayacağım. Ama bundan sonrası nasıl bir düzende gelişecek hiçbir fikrim yok. İhmal etmeyeceğim, söz. (:

           Yarın da uğramayı unutmayın hatta takibe de alabilirsiniz eğer isterseniz ^.^ Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere... xoxo (: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder