4 Nisan 2015 Cumartesi

Decathlon ve Moshos Garden Alışverişim II Kupakızınınmakyajı

moshos garden kil maskesi decathlon yoga matı

Yeniden merhabaaa !! (:
Uzuunca bir zamandır blogumla ilgilenemiyordum ama bugün aşırı bir yazı yazma isteği geldi ve açıkçası çok da özlemişim yazmayı. Hazır mini bir alışveriş yapmışken bunu sizlerle de paylaşmak istedim. Sadece üç parçalık bir alışveriş oldu ama tamamen ihtiyaç üzerine kurulu. Bakalım neler almışım (:

Öncelikle decathlon.com 'dan yoga matı ve %100 organik pamuktan yapılan yoga tişörtü aldım. Yoga matımın olmaması beni yoga yaparken çok zorluyordu. Burada da uygun fiyatlı görünce almak istedim. 6,5 mm kalınlığında. Tişörtün de %100 pamuk olması çok hoşuma gitti. Özellikle yazın terletmez diye düşünerek aldım. Pazartesi gece sipariş vermiştim. Dün -cuma günü- elime ulaştı. Spor konusunda ihtiyaçlarınız varsa bakmanızı öneririm. Uygun fiyata kaliteli ürünler bulabilirsiniz.

Vee Moshos Garden 'ın internet sitesinden artık herkesin bildiği gül ve amberli kil maskesini aldım. Ambalajı değişmiş. Eskisi cam mıydı bilemiyorum ama şimdi cam bir kavanoz olmuş. Kokusu misss... Bebek pudrası gibi kokuyor. Denemeyi uzun zamandır beklediğim bir üründü. Umarım herkes gibi ben de memnun kalırım. Bir süre kullandıktan sonra detaylı yazısı tabii ki gelecek (: İndirim halen devam ediyor. Merak ettiğiniz ürünleri edinmek için güzel bir fırsat bence. Yanında gelen lavanta kesesi de güzel bir incelik oldu. Yine pazartesi gece sipariş vermiştim. Bugün elime ulaştı.

Benim yine minik alışverişim bu şekildeydi. Bu ürünlerden daha önce kullandığınız, memnun kaldığınız ya da kalmadığınız, merak ettiğiniz her şey için yorumlarınızı bekliyorum.
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim (:
Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder