16 Mayıs 2015 Cumartesi

TAG: En Sevdiğim II Kupakızınınmakyajı


Merhabalar. Çok çok gecikmiş bir yazıyla sonunda buradayım. Benim yazmaktan çok keyif aldığım yazı konularından birisi olan bir TAG yazısı paylaşıyorum bugün. Blogumda önceden yazdığım bir TAG yazısı daha var. Okumak için tıklayabilirsiniz.

Beni bu TAG' e davet ettiği için coollgrls (instagram hesabı) e çok teşekkür ederim. Şimdi hemen sorulara geçelim. Keyifli okumalar (:

1) En sevdiğin parfüm ?
    Lolita Lempicka.

2) En sevdiğin aksesuar ?
    Kolye, bileklik, gözlük, şapka... Genel olarak hepsini kullanıyorum.

3) En sevdiğin kozmetik ürünü ?
    Rimel ve ruj.

4) En sevdiğin kıyafet ?
   Rahat ve şık parçalar giymeyi seviyorum.

5) En sevdiğin ayakkabı ?
  Adidas Süperstar.

6) En sevdiğin çanta ?
   Hem çapraz takılabilen hem de kola takılabilen çantaları tercih ediyorum. Bir de büyük olmalı.

7) En sevdiğin oje ?
Pastel 113 ve 142, Flormar Beauty Toys serisinden Princess Castle.   

8) En sevdiğin renk ?
  Kırmızı aşktır.

9) En sevdiğin marka  ?
Giyimde H&M, Koton, Tiffany, Stradivarius... Kozmetikte; Benefit, Nars, Mac, The Balm, Rimmel London, Wet n Wild...     

10) En sevdiğin kitap ?
    İpek Ongun Bir Genç Kızın Gizli Defteri serisi. Bence her kadın okumalı.

11) En sevdiğin yemek ?
   Tüm yemekler (: 

12) En sevdiğin içecek ?
      Su.

13) En sevdiğin mekan ?
      David People.

14) En sevdiğin şehir ?
    İstanbul <3

15) En sevdiğin şarkıcı ?
      Yabancı olarak Arctic Monkeys, Türklerden de Teoman.

16) En sevdiğin film ?
      Harry Potter <3 

17) En sevdiğin aktör ?
      Kerem Bürsin (:

18) En sevdiğin dizi ?
  The 100 şu an en merakla beklediğim dizi. Onun dışında ilk göz ağrım TVD, daha sonra Once Upon A Time, PLL, Gossip Girl, The Originals, HIMYM ... Türk dizi izlemiyorum.

19) En sevdiğin blogger ve vlogger ?
  Vloggerlar Şule Karaok, Duygu Özaslan, Topukluayakkabım, Sebibebi, Sevonu, Merve Özkaynak, Görkem Karman, Denizinpaylaştıkları, Melis Limes, Makyajmıdedin, care4male, Ayşe Çakar... Hepsini seviyorum (: Blogger olarak şu an özellikle Makyaj Maceraları' nı çok beğeniyorum.



Ve soruların sonuna geldik. Okuduğunuz için teşekkürler. Siz de bu soruları blogunuzda cevaplarsanız bana linklerini yazmayı unutmayın. Eğer blog yazmıyorsanız bu yazıya yorum olarak cevaplarınızı yazmanız beni çok mutlu eder.

Gününüz güzel geçsin (:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder