20 Şubat 2015 Cuma

Garnier Neem Yüz Yıkama Jeli II Kupakızınınmakyajı

Garnier Neem Yüz Yıkama Jeli

Herkese merhaba ! Bloguma yeniden hoş geldiniz.
Bugünün yazısı yine bir ürün incelemesi olacak.

Ürünümüz; Garnier Neem Yüz Yıkama Jeli.
Sivilce sorunum olduğu için 2 aydır Aknetrent sivilce ilacını kullanıyorum. Hatta bu ilaçla ilgili bir yazı yazmayı da düşünüyorum. Zira kendisini kullanmaktan korkan, çekinen çok. Bu ilacı kullanıyoruz diye tabii ki de cilt bakımımızı aksatmamalı, tam tersi daha da özen göstermeliyiz. İlacın en belirgin özelliği vücudunuzu kurutması. Özellikle dudaklarınız Sahra Çölü' ne dönüyor. Zaten kurumuş olan cildimi bir de temizleme jelleriyle kurutmak istemediğimden cildi kurutmadan temizleyecek bir ürün arayışına girdim. Okuduğum bir çok blog yazısında da bu ürünle yani Garnier Neem ile karşılaştım. Fiyatı da diğer yıkama jellerine oranla çok daha uygun olunca alıp denemeye karar verdim. Bakalım yaklaşık 3 aydır kullandığım bu ürün hakkındaki görüşlerim nelermiş ?

Öncelikle nedir bu Neem ? İlk gördüğümde bildiğimiz "nem" i atraksiyonlu bir şekilde yazdıklarını düşünmüştüm. Daha sonra televizyondaki reklamında gördüm ki nem değil aynen yazıldığı gibi Neem' miş.
Neem ; Hindistan' da yetişen ve Hindistanlı kadınların güzellik sırrı olan bir bitkidir.

Garnier Neem Yüz Yıkama Jeli

Ürünün vaatleri:
-Cildi derinlemesine temizler kir ve fazla yağdan tamamen arındırır.
-Siyah nokta ve sivilce gibi cilt problemlerine karşı savaşarak pürüzsüzleştirir.
-Cildin nem ve yumuşaklık kazanmasına yardımcı olur.
-Cildi canlandırır ve ferahlatır.

Evet ürünün vaat ettikleri bunlar. Peki gerçekten söylendiği gibi cildi derinlemesine temizleyip pürüzsüzleştirip nemlendiriyor mu ?
Temizleme kısmı bence oldukça başarılı. Yüzümü hafifçe ıslatıp dairesel hareketlerle temizliyorum ve yıkadığımda ferahladığını hissedebiliyorum.  Üstelik çok az bir miktarı tüm yüzümü temizlemeye yetiyor. İçinde parfüm olmasına rağmen benim hassas cildimde herhangi bir iritasyona sebep olmadı. Genelde sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez kullanıyorum.

Pürüzsüzlük konusunda aman aman bayıldığımı söyleyemem ama kötü de değil. Ortalama bir etkisi var diyebilirim.

Normalde makyajımı temizlerken; önce bir temizleme suyuyla makyajı silip daha sonra bu yıkama jeliyle yüzümü yıkıyorum. Bir gün bu ürünün temizleme etkisini daha iyi anlayabilmek için önce yüzümü temizleme jeliyle yıkayıp sonrasında tonik gibi makyaj temizleme suyuyla yüzümü silerek makyajımı temizledim. Makyaj temizleme suyuyla yüzümü silerken pamukta, sanki o gün yüzümü temizlememişim ama makyaj da yapmamışım yüzümü silerken de gün içinde cildimde biriken kir ve tozlar gelmiş gibi hafif kirli bir tabaka vardı. Biraz daha temiz olmasını dilerdim ama bu şekilde yapmadığım zaman yeterince temiz oluyor benim için.

Fıstık yeşili ve jel bir formda ürün. Ve ben rengine bayılıyorum. Sanırım tek sevmediğim özelliği kokusu. İlk kullanmaya başladığımda çok ferahlatan bir kokusu vardı ama son 1 haftadır değişik bir koku alıyorum. Aşırı derecede rahatsız edici bir koku değil. Yüzünüzde de kalmıyor zaten. Ama böyle bir koku değişiminin olmasından biraz gıcıklandım açıkçası. Güneşte falan da kalmadı. Bu kokunun nedenini anlayabilmiş değilim.


Garnier Neem Yüz Yıkama Jeli


Gelelim benim bu ürünü esas alma nedenime. Yani kurutmadan temizleme... Hiç kurutmuyor diyemeyeceğim ama önceki kullandığım yüz temizleme jellerine göre çok çok az bir kuruma oluyor. Ben zaten temizledikten sonra nemlendirici uyguluyorum ama uygulamasam bile bir gerginlik bir kuruluk hissetmedim. Yani amaca ulaştım ve bittikçe alacağım ürünler arasına girdi bile. Ayrıca siyah noktalar konusunda da oldukça başarılı bulduğumu belirtmek isterim. Burun bölgemde zaman zaman oluşan siyah noktaları 3 aydır görmüyorum çok şükür (:


Garnier Neem Yüz Yıkama Jeli

İçerikten çok anlamam ama pek de temiz değil tahmin edildiği üzere. Görmek isteyenler için içindekiler kısmı da burada dursun.
Son olarak ürünün fiyatı 7TL. Watsons ve Gratis' lerde bulabilirsiniz.


Benim ürünle ilgili düşüncelerim bu şekildeydi. Sizin herhangi bir görüşünüz varsa yorum bırakmayı unutmayın. Umarım yararlı bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için hepinize çok teşekkürler !
Gününüz güzel geçsin (: -xoxo 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder