22 Şubat 2015 Pazar

Avon Moroccan Argan Oil Saç Serumu II Kupakızınınmakyajı



Avon Moroccan Argan Oil Saç Serumu

Günaydın ! (: Yeniden hoş geldiniz.
Bugün maşallah diyeyim üstümde bir enerjiklik var. İki gündür havanın güneşli oluşundan mı, tatil modundan çıkıp sabahları erken uyanışımdan mı, dün yogaya geri döndüğümden mi bilemedim. Ama sabah kalktım ve kulağımda bu şarkıyla yataktan zıp diye fırladım (: Beni çok iyi hissettiren bir şarkı. O yüzden sizinle de paylaşmak istiyorum. Bu yazıyı şarkıyı dinleyerek okumanızı rica ediyorum (:


Gelelim ürünümüze... Ben, çoğu kadın gibi saç bakımını oldukça önemsiyorum. Saçlarım ince telli ve düzler. Ve de kuru... Bu nedenle nemlendirici ürünler kullanmak kaçınılmaz oluyor. Nemlendiricileri çok seviyorum ben zaten bayıla bayıla kullanıyorum. Elimde, yüzümde, saçımda, vücudumda, gözümde... Evet ben gözümü de nemlendiriyorum (: Çünkü göz kuruluğu oluyor yine sivilce ilacı nedeniyle. Tabii ki nemlendiriciyi gözüme sürmüyorum. Suni gözyaşı işimi görüyor (: 

Saçımı nemlendirmek ve elektriklenmesini önlemek için bu serumu kullanıyorum. Yani Avon'un Moroccan Argan Oil (Fas Argan Yağı) Saç Serumunu.

Peki gerçekten nemlendirip elektriklenmeyi önlüyor mu ? Ve diğer yorumlarım...
Haydi başlayalım ! (:



Avon Moroccan Argan Oil Saç Serumu

Ürünümüz 30 ml'lik cam bir ambalaja sahip. Pompalı bir kapağı var ürünü istediğiniz kadar alabiliyorsunuz, ziyan olmuyor. Sarı, yoğun ve hafif bulanık bir görüntüsü var. Yapısı da öyle... Elinize sıkıp avucunuzda ısıtmaya başladığınızda yoğun kıvamlı bir ürün olduğunu görüyorsunuz.
Ben şu şekilde uyguluyorum; banyodan çıktıktan sonra saçımdaki fazla suyu havlu yardımıyla alıyorum. Daha sonra saçlarımı kurutacağım için ısıdan koruyucu sprey sıkıyorum. Spreyin emilmesini 5 dakika kadar bekledikten sonra 1.5 pompa serumu avucuma alıp karıştırarak ısıtıyorum ve saçımın boy ve uçlarına uyguluyorum. Burada ne kadar ürün uygulayacağınız tamamen saçınızın uzunluğuna ve sizin isteğinize bağlı. Benim saçlarım uzunken 2 pompa kullanıyordum. Şimdi oldukça kısa kestirdiğim halde 1 değil 1.5 kullanmayı tercih ediyorum. Daha sonra ise büyük bir toka ile saçlarımı tepeden tokalayıp 15 dakika o şekilde bırakıyorum ki serum iyice emilebilsin. 15 dakikanın sonunda saçlarımı kurutuyorum. Kurutma işleminden sonra da kuru saçıma yarım pompa ürün alıp yine avucumda ısıtıp, özellikle saç uçlarıma ve boylarına da uyguluyorum. Tepeye ve saç diplerime değdirmiyorum çünkü yağlanma yapabiliyor. Kuru saça da uyguluyorum dediğim gibi ama az miktarda uyguladığım için bir sorun yaşamadım.

Avon Moroccan Argan Oil Saç Serumu

Ürünü bir yıla yakın zamandır kullanıyorum. Buradan da sevdiğim bir ürün olduğunu anlayabiliriz (: Yani görüşlerim iyice oturmuş durumda. Bu ürünü kullandığım 3. veya 4. şişem. Yani bereketsiz bir ürün denilemez. Özellikle saçlarınız uzun değilse... 

Ürünün vaat ettiği tek şey 360 derecelik nemlendirme... Benim saçlarımda oldukça güzel nem sağlıyor. Hatta banyo yapmadığım günler bile saçlarımın kuru olduğunu düşünüyorsam bu serumdan uyguluyorum. Saçlarımı daha canlı ve daha parlak gösteriyor. Saç uçlarımı bir nebze de olsa koruduğunu düşünüyorum. Elektriklenme sorunuma yine çözüm olamadı :( Evet nemlendiriyor ama elektriklenmeyi tam olarak önleyemiyor ve sanırım bunu yapabilen bir ürün de yok. Bir de bu üründe şöyle bir şey gözlemledim neden böyle olduğu hakkında bir fikrim yok ama bu ürünü ıslak saçıma uyguladığımda saçlarımın biraz daha kuruduğunu hissediyorum. Yani saçı nemlendirmeyip kurutuyor manasında değil bayağı kurutma makinesiyle kuruttuğumuzdaki kuruluktan bahsediyorum. Tabii kurutma makinesine gerek kalmayacak şekilde değil ama hafiften bi ıslaklığı gidiyor. İlk kullandığım günden beri böyle hissediyorum. Şu an ne dediğimi anlamamış ya da saçmaladığımı düşünüyor olabilirsiniz (: Ama iyisiyle, kötüsüyle, saçmasıyla anlatmam lazım burada (: Benim hissettiğim bu yönde.

Aynı serinin -Moroccan Argan Oil- bir de saç maskesini kullanıyorum. Onu da yakın zamanda yazmayı istiyorum çünkü kesinlikle saçında nem isteyen herkeste olması gereken bir ürün. Beklemede kalın ! ;) 

Ürünü bir Avon temsilcisi aracılığıyla satın alabilirsiniz. Ben indirimli fiyatıyla 7 TL'ye almıştım.

Benim yorumlarım böyleydi. Siz bu ürünü kullandınız mı ? Düşünceleriniz neler ? Paylaşmak isterseniz yorum bölümüne bekliyorum (: Ha, bu arada şarkıyı beğendiniz mi ? (: Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Gününüz güzel geçsin (: -xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder