28 Mart 2015 Cumartesi

Wet n Wild Nutty Far Yorumlarım II Kupakızınınmakyajı

Wet n Wild Nutty Far

Merhabalar (:
Yeni bir ürün incelemesi ile blogdayım. Wet n Wild ükemize geldiğinden beri oldukça sevilen bir marka ve özellikle farlarının hem uygun fiyatlı hem de yüksek pigmentasyonlu oluşu ve M.A.C far renklerine muadil(dupe) olarak gösterilmesiyle ön planda. Ben de ülkemize yeni geldiğinde hemen Comfort Zone paletini kapmıştım ve performansına gerçekten hayran kaldım. Comfort Zone paletini bu kadar çok beğenince tekli farlardan da birkaç tane edineyim dedim ve Kadınlar Günü için yapılan %40 indirimi kaçırmadan tekli farımı satın aldım.(Kadınlar Günü Alışverişimi okumak isterseniz tık tık.)

Wet n Wild Nutty Far

Paketi çok sağlam. Öyle ki açmak için tırnaklarınızı kırıyorsunuz. Ben kırmadım ama eminim biraz daha uğraşsam kırardım. Çantanızda far taşıyan biriyseniz bu güzel bir özellik. Kendiliğinden açılıp çantanızın içini mahvetme sorunu yok. Hafif toz toz olma eğiliminde ama uygulama yaparken göz altlarına dökülmüyor. Fırçayla alırken toz toz oluyor sadece. Ben bir kaç kez göz kapağımın katlanma kısmına gölge vermek amaçlı kullandım. Yapısı sedefli olduğundan normalde katlanma bölgesinde kullanmazdım. Daha çok mat farları tercih ediyorum gölge için. Ama iyi karıştırıldığında parlak durmuyor. Mat olmuyor ama parlak da olmuyor. Göz kapağımın tamamına uygulamayı denemedim bu konuda yorum yapamayacağım. Kolay karıştırılıyor. Pigmentasyonu yüksek ve bayağı yumuşak bir far.

Wet n Wild Nutty Far

Rengi sütlü çikolata kahvesi (: Bronz makyajlarla çok güzel olacağını düşünüyorum. Çok beyaz tenli değilseniz varla yok arası duracaktır. Sedefli olduğu için kontür işlemlerinde kullanmanızı tavsiye etmem. Ama 6.50 tlye alabileceğiniz çok güzel bir far. Hele ki indirimde yakalarsanız tadından yenmez. Mesela bu hafta sonu da %30 indirim varmış Wet n Wild' da. Bence gidip bakın (:

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Gününüz güzel geçsin (: Görüşmek üzeree...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder