29 Mayıs 2015 Cuma

Nivea Lip Butter Vanilla&Macadamia Yorumlarım II Kupakızınınmakyajı


Nivea Lip Butter Vanilla&Macadamia

Merhabalar, yeniden hoş geldiniz.

Bugün yine bir ürün incelemesi yazısı paylaşıyorum sizlerle. Benim artık en yakın arkadaşlarım olan dudak nemlendiricilerimden biri hakkındaki düşüncelerimi anlatacağım bugün.

Sivilce ilacı kullandığımdan dolayı dudaklarım kupkuru. Artık bunu ezberlediniz sanırım (: Bu yüzden nemlendirici kullanmam şart. Gün içinde elimden düşürmeyip sık sık tazelediğim nemlendiriciler ayrı, gece yatarken çok yoğun bir şekilde uygulayıp sabaha kadar emilenler ayrı.

Bu ürünün methini çok sık duyuyordum ama almamıştım. Bir gün Watsons'ta kasayı 20 ya da 30 TL ye tamamlamak için öylesine aldım. Kullandıktan sonra ise vazgeçilmezim oldu.

Dudağa sürülünce beyaz bir görüntü bırakan nemlendiricilerden hoşlanmıyorum. Bu da öyle değil. Renk bırakmıyor şeffaf bir görüntü ama aynı zamanda parlak. Verdiği hissi çok seviyorum. Aradan 1 saat bile geçse sanki yeni sürmüşüm gibi nemli hissediyorum. Nemlendirmesinin bende uyandırdığı his; ıslak saunaya girmişim gibi (: Öyle bir nem veriyor. Resmen dudaklarımı terletiyor diyebilirim. Ayrıca aşırı derecede yarılmış dudaklarınız yoksa orta dereceli yarıkları iyileştirme konusunda da oldukça başarılı.

Rujdan çok önce uygulayıp biraz emilmesini bekledikten sonra yine nemlendirici etkili olan ve yazısını şurada yazdığım Avon Indulgence rujlardan uygulayıp makyajımı tamamlıyorum.

Yatmadan önce bol miktarda uygulayıp sabaha kadar bekletirseniz de çok iyi bir sonuç alabilirsiniz.

Nivea Lip Butter Vanilla&Macadamia

Nivea Lip Butter Vanilla&Macadamia

Sadece bu çeşidi mi bu kadar iyi hepsi mi böyle bilmiyorum bir daha ki sefere başka bir çeşidini alacağım.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Gününüz güzel geçsin (: 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder