19 Mayıs 2015 Salı

Avon Indulgence Ruj Tawny Rose II Kupakızınınmakyajı



Merhaba.
Sürekli ürün incelemesi yazıp insanları sıkmayayım biraz farklı türlerde de yazayım derken ürün incelemelerini bayağı aksattım gibi hissettim. Bu yüzden benim en sevdiğim kozmetik ürünü olan ve bir çok kadının da öyle olduğunu düşündüğüm ruj incelemesi yazmaya karar verdim.


Başlıktan da anlaşıldığı üzere bugün inceleyeceğim ruj  Avon Indulgence rujlardan Tawny Rose rengi.


Öncelikle Indulgence rujların vaatlerinden bahsetmek istiyorum. Nemlendirme, ağırlık hissettirmeyen özel jel formülü, yoğun pigmentasyon ve rujların kremsi yapısı sayesinde parlak bir görünümü vaat ediyor.

Bir çok vlogger zaten bu rujları videolarında denedi ve duruşlarını az çok biliyorsunuzdur. Ben de o videolardan görüp denemeye karar verdim. Nude ruj kullanmayı pek sevmiyorum ben. Zaten beyaz tenli olduğum için ölü gibi gösterdiğini düşünüyorum. Ama yine de bir tane nude rujum olsun istedim ve o yüzden Tawny Rose rengini aldım.





Rengi fotoğraftakinden daha kahve. Yani pembe-kahve diyebiliriz aslında. Benim tam dudağımın renginde. Kullandığım sivilce ilacı dudaklarımı çok kurutuyor. Ben de kuruyan derileri soyunca çok kötü, çatlamış gibi bir görüntü oluşuyor. Bu ruju sürdüğümde ise  o kötü görüntüye rağmen çizgileri dolduruyor ve pürüzsüz, sağlıklı bir görüntü sağlıyor. Tam da dudağımın renginde olduğu için kurtarıcım oldu diyebilirim. Daha renkli bir dudak istersem ya bu ruju sürmeden önce Benetint uygulayıp üstünden bunu sürüyorum ya da bu rujun üstüne istediğim renkte bir ruj uygulayabiliyorum. Oldukça kremsi bir yapısı var. Pigmentasyonu da başarılı. Bu yüzden kolay uygulama sağlıyor ve fazla vaktinizi almıyor.

İlaç yüzünden kuruyan dudaklarıma gün içinde nem bakımı sağlıyor. Bir nemlendirici sürmüşüm kadar uzun süreli olmasa da bu güzel bir özellik bence. Ayrıca kesinlikle ağır da hissettirmiyor ve pürüzsüz ve hafif ışıltılı bir görünüm veriyor. Ve karpuz gibi kokuyor (:

Dudaklarımın kuruluğu nedeniyle uygulanmış fotoğraf ekleyemiyorum ama iyileştikten sonra güncellenecek.

Ben bu seriyi çok beğendim ve bir de renkli bir rujum olsun istedim bu seriden. Yani bir renk daha satın aldım. Yakın zamanda umarım onun da incelemesini sizlerle paylaşırım.

Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim.
Gününüz güzel geçsin. (: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder