28 Şubat 2015 Cumartesi

Küçük Bir Alışveriş (: II Kupakızınınmakyajı

Merhabalar, hepiniz yeniden hoş geldiniz (:
Malum okul açıldı. Bu sebepten günlerim çok yoğun geçiyor. Değil blog yazmak, bilgisayarı açmaya bile mecalim kalmıyor. Hal böyle olunca buraları bayağı boşlamışım gibi oldu ama dediğim gibi elimde olan bir şey değildi. Aslında bu yazıyı dün yazmak istiyordum ama olmadı. Kısmet... (:

Oldukça minik bir alışveriş yazısı olacak. Ama bugün bir yazı paylaşmayı çok istedim. O zaman hemen mini alışverişime geçelim (:

Baby Lips Cherry Me

Gratis' ten 2 parça ürün aldım. İlki artık hepinizin çok yakından tanıdığı Maybelline Baby Lips. Benim kullandığım Cherry Me rengi. Bu nemlendiriciyi resmen yiyorum. Nemlendirmesi çok başarılı ve renk vermesi de günlük olarak bana yeterli geliyor. Her gün kullanıyorum. Dudaklarıma doğal bir pembelik/kırmızılık veriyor. Bitirdiğim tek renkli nemlendirici oldu sanırım. Bittikçe de almaya devam edeceğim tabii ki.

Pastel 57 Numara Oje

Vee gelelim ikinci ürünee... Benim enn sevdiğim renklerden olan haki yeşili bir oje buldum Şule Karaok sayesinde (: Ona da tekrardan çok teşekkür ederim. Pastel' in 57 numaralı ojesi... Haki-kahve bir rengi var ojenin. Farklı ışıklarda farklı renklerde görünüyor. Bazen koyu yeşil hatta siyah bile göründüğünü söyleyebilirim. Pastel ojelerin renklerine bayılıyorum ama formülasyonunu hiç sevmiyorum. Çok çabuk deforme oluyorlar. Kalıcılıkları da ortanın altında bana göre. Ama sırf renklerinden dolayı her gördüğümde mutlaka bir tane ojeyle eve dönüyorum (: Bu ürünü de çok sevdim. Tırnaklarımda fotoğrafını çekmeyi unutmuşum (: Ama zaten hakkında detaylıca bir yazı yazmayı düşünüyorum o zaman daha fazla görsel görebilirsiniz.

Oreo O'lala Wapps

Alışverişin en sevdiğim kısmı burası oldu tabii ki (: Biraz iştahınızı kabartmış ve kötü bir blogger olmuş olabilirim şu an ama ben kendilerini 3 gün içinde tükettim. Şimdi hiç birisi yok (: Oreo hastası falan değilim hatta bana biraz şekerli geldi. Bisküviye de çok düşkün olmadığımdan fazla almam.

O'lala' ya gelince iş epey değişiyor (: Sufle kek olarak geçiyor isterseniz mikrodalga fırında ısıtarak da tüketebilirsiniz ama ben ısıtmayı pek sevmedim. Bayılıyorum. Tek kelime... (: Hatta sadece reklam müziği bile canımın çekmesine neden oluyor.

Wapps, erkek gibi ye (: Dolgusunun bol olması en sevdiğim özelliği ve çikolatasının tadı da harika. Bundan da asla vazgeçebileceğimi sanmıyorum (:

Benim mini alışverişim bu kadardı. Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim.
Gününüz güzel geçsin. (: -xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder